Štítky

pátek 23. května 2014

Kuřecí maso s medovo-vínovou omáčkou a salátem s avokádem a jahodami !!


Miluju kombinace masa se sladkou omáčkou ať je to jaká koliv.
Uznávám, že k hovězímu masu nebo nějakému tmavému by se to hodilo víc, ale moje sestra jiné nejí :D
Řekla jsem si, že když chutná dobře slané maso a sladká omáčka, mohla by jsem i něco podobného zkusit u salátu. Proto jsme zkusila kombinaci tohoto salátu.

Recept: 

Kuřecí maso jsem si připravila jak ho mám ráda. Je asi na každém z vás aby jste si ho udělali jak ho máte nejradši. Jinak do hrnce jsem si nalila tak 4dcl červeného vína  a přidala 2 lžíce medu nechala jsme to vyvařit a zahustila jsme to trochou mouky. Salát je rychlý do 5 minut a přitom vážně výtečný!! Smícháme dohromady nakrájený ledový salát, jahody a avokádo, přidáme do toho 3 lžíce olivového oleje a jeden vymačkaný pomeranč a osolíme. 

Bon appetit!! 




Žádné komentáře:

Okomentovat